Sunday, December 9, 2007

Svin Trött!!

Nu har det gått ytteligare en vecka. Och nya låtar har kommit till mitt arkiv! Jag kollat nu på mycket musik som spelas i radion.


Namnet Adam Tensta kom till min kännedom när jag skulle åka hem från Smögen i midsommras, då hörde jag hans första singel, visste inte vad den hette så då gick jag in på P3s hemsida och kollade upp namnet Och det var då första gången jag hörde Adam Tensta! Sedan hörde jag även en intervju han hade hos Morgonpasset i P3. Hör hans nya singel My Cool

Adam Tensta - My Cool



Brittan har ju gjort bort sig har jag hört! men nu har hon kommit med en ny låt som jag hoppas på!

Craig David är ju inte en av mina favoriter men när man kryddar han med lite fransk house så gör det susen här är hans mix med Bob Sinclair.



David Guetta Fortsätter att langa låtar ut på dansgolvet nu med nya Baby When The Light.


Då kommer bröderna med en sjukt skön refräng som påminner lite om 80tal.



Nu har det kommit en skön mix av ett gäng sköna gubbar Maskinen består av: Kihlen (Snook), Frej (Slagsmålsklubben) och Afasi & Filthy.


No comments: